وبلاگ پوریا مهدوی مقدم

ساخت وبلاگ

ماجرای واقعی زن جوانی که بصورت کاملا عریان

 در خیابان دیده شد.


 از زبان سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد

 

به نقل از وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی دو روز قبل زن جوانی بصورت کاملا عریان در مسیر خیابان کاشانی به طرف چهار راه باغمیری توسط عابرین متعجب دیده شد.

طی یکی دو روز گذشته شایعات فراوانی در قبال حرکت این زن جوان بر سر زبانها افتاد و متاسفانه تصاویری نیز از این زن در شبکه های اجتماعی رد و بدل شده است.

امشب حدود ساعت 10.30 شب طی دیداری که با سرهنگ علیرضا دلیری داشتم از ایشان در این رابطه سوال کردم که وی در پاسخ چنین گفت: 

با تماس های مردمی که نیروهای ما در رابطه با دیدن زنی بصورت عریان در یکی از خیابانهای بروجرد دریافت کرده بودند بلافاصله مامورین نیروی انتظامی خود را به محل رسانیده و با دیدن این زن جوان با پوشانیدن لباس مناسب وی را به مقر نیروی انتظامی هدایت نمودند.

بلافاصله و بصورت ضرب العجلی با کارهای تحقیقاتی هویت این زن بنام " ز.گ" شاسایی شد. 

در پی شناسایی هویت این زن، عوامل نیروی انتظامی با بررسی های بیشتر پی به بیماری روانی بسیار حاد این زن جوان بردند و با هماهنگی های بعمل آمده با پزشکان متخصص و دست یافتن به پرونده بیماری روانی این زن مسجل گردید که وی متاسفانه به بیماری روانی بسیار حادی مبتلا می باشد که بدون استفاده از دارو های ویژه این زن جوان دست به کار های خطرناک خواهد زد.

لذا در مرحله اول وی در بیمارستان امام(ره) بروجرد و سپس برای مداوای بیشتر همراه با پرونده درمان به خرم آباد منتقل گردید.

سرهنگ علیرضا دلیری در خاتمه نیز اضافه نمود: کلیه شایعاتی که در رابطه با این زن جوان توسط عده ای در سطح شهر رواج پیدا کرده به شدت تکذیب می گردد و تاکید می گردد که وی متاسفانه به بیماری روانی حادی مبتلا می باشد.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : ماجرای واقعی زن جوانی که بصورت کاملا عریان, در خیابان دیده شد,سرهنگ علیرضا دلیری,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 1687 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 2:31

ایران3 - 0آمریکا

برد مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم مدعی قهرمانی آمریکا

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم:

تیم ملی والیبال ایران، تیم ملی آمریکا را درهم کوبید و ورزشگاه آزادی را مدفن غرور کاذب آمریکایی ها کرد که میپنداشتند مانند بازی قبل، میتوانند ایران را مغلوب کنند که نتیجه ی عکس داد.

این پیروزی شیرین را خدمت هموطنان عزیزم تبریک عرض میکنم.

با آرزوی قهرمانی تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال...

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : ایران3 , 0آمریکا,برد مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم مدعی قهرمانی آمریکا,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 430 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 2:08

آغاز فصل رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر از فردا 94/3/30

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل از "ورزش سه"، در حالی که دو هفته از آغاز فصل نقل و انتقالات گذشته است، هیچ انتقال قابل ذکری در بین باشگاه های ایرانی انجام نشده اما با روشن شدن تکلیف دو باشگاه استقلال وپرسپولیس و بازگشت یحیی گل محمدی و حسین فرکی به اصفهان و همچنین بازگشت دراگان اسکوچیچ از کرواسی و ابقای علیرضا منصوریان در نفت، کارزار نقل و انتقالاتی آغاز خواهد شد. در بین قدرت های لیگ برتر تنها تونی اولیویرا و تراکتورسازی به نتیجه قطعی نرسیده اند که البته بعید است فرد دیگری روی نمیمکت تراکتورسازان بنشیند.

در شرایطی که ظهور چند بازیکن جوان در اردوی تیم ملی احتمالا باشگاه ها را به صرافت استخدام جوان ترها می اندازد، به نظر می رسد در این فصل چند انتقال پرسروصدا هم بین باشگاه بزرگ و پرطرفدار انجام بشود.

سایت ورزش سه، ضمن خودداری از حضور در بازار مکاره نقل و انتقالات سعی می کند اخبار قطعی این حوزه را به اطلاع مخاطبان خود برساند. همچنین می توانید در جدول آنلاین نقل و انتقالات ورزش سه از آخرین تحولات و شایعات مطلع شوید.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : آغاز فصل رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر از فردا 94,3,30,لیگ برتر فوتبال ایران,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 489 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 1:44

خبرگزاری یافته، پر بیننده ترین سایت در لرستان

تبریک به آقای رضا جایدری به بهانه ی کسب این عنوان

 

 

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم:

بنابر گزارش خبرگزاری یافته لرستان، زاگ وب - مرکز خبر وب سایت های زاگرس - طی ارائه جدیدترین رده بندی وب سایتهای لرستان، خبرگزاری یافته را پر بازدیدترین سایت لرستان معرفی نموده. در اين رتبه‌بندي سايت‌هاي "كانون سبحان"، "بروجرد"، "لرستان‌خبر"، "فرهاد 90" و "لور" به ترتيب در رده‌هاي يازدهم تا پانزدهم قرار دارند.

توضیح سایت یافته:

با توجه به راه‌‌آندازي نسخه موبايلي يافته (نسخه كم‌حجم و سبك سايت) چنان‌چه با گوشي موبايل يا تبلت از سايت يافته ديدن مي‌كنيد، به منظور مشاهده ستون سمت چپ سايت شامل گزارش‌هاي تصويري، عكس‌هاي قديمي، اسامي درگذشتگان لرستان، فهرست و نشاني رسانه‌هاي لرستان و روابط عمومي ادارات استان و ... بايد از گزينه تنظيمات مرورگر گوشي خود (كه معمولاً به صورت 3 نقطه عمودي در گوشه‌ي بالاي مرورگر قرار دارد)، گزينه نمايش دسك‌تاپ (كه يك مستطيل است) را تيك بزنيد. در آن صورت تمامي مطالب صفحه اصلي سايت را خواهيد ديد.
همچنين هر گاه وارد مطلبي از سايت يافته مي‌شويد، براي رفتن به صفحه‌ي نخست و ديدن مطالب جديد يافته، در نوار بالاي سايت، روز گزينه‌ي صفحه اصلي كليك كنيد.

پیام تبریک وبلاگ پوریا مهدوی مقدم:

از صمیم قلب برای این سایت خوشحالم و امیدوارم در آینده در کشور و مدارج بالاتر نیز در اوج بدرخشد.

مؤفق باشید/ پوریا مهدوی مقدم

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : خبرگزاری یافته پر بیننده ترین سایت در لرستان,تبریک به آقای رضا جایدری به بهانه ی کسب این عنوان,لرستان,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 419 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 1:36

امام جمعه بروجرد: تشییع شهدای غواص عزم راسخ ملت ایران را به دشمن نشان داد.

 

 

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در نخستین خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره)بروجرد افزود: مردم مومن و انقلابی تهران روز سه شنبه یکبار دیگر حماسه ای بزرگ و تجلیلی به یادماندنی از مقام شامخ شهدا را به نمایش گذاشتند.

به گفته وی 175 شهید غواص 30 سال پیش با فداکاری از جان خود گذشتند تا امروز ملت ایران در امنیت و اقتدار مقابل قدرت های سلطه گر جهان بایستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور باشکوه و با بصیرت مردم تهران در آیین تشییع پیکر شهدا گفت: پیام ملت ایران در این آیین بزرگ این بود که مردم ایران هرگز در مقابل زیاده خواهی های دشمنان در جریان مذاکرات هسته ای عقب نشینی نمی کنند و از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آیند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از سر ضعف و ناتوانی و فشار تحریم ها پای میز مذاکره نرفته است، گفت: دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای که فرزندان انقلابی ملت ایران هستند با اقتدار در مقابل زیاده خواهی دشمن بایستند و بدانند که مردم پشتیبان آنان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: ملت ایران به دنبال یک توافق خوب در راستای تامین منافع ملی کشور است لذا آمریکا و غربی ها بدانند که مردم ایران به بهانه تحریم و فشارهای گوناگون هرگز در مقابل آنها کوتاه نمی آیند.

خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: حرمت ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از بهترین ماه های سال باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه هیچ کس حق حرمت شکنی در این ماه پربرکت را ندارد، افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وظیفه دارند تا با تظاهر کنندگان به روزه خواری در اماکن عمومی برخورد جدی و قانونی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهار کرد: دستگاه قضایی با ایجاد شعبه ویژه برای رسیدگی به مجازات روزه خواران اقدامات لازم را برای برخورد با روزه خواران انجام داده است.

وی افزود: اغذیه فروشی ها و رستوران های مبادی ورودی و خروجی شهر نیز باید خدمات دهی خود را با استتار کامل انجام دهند.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : امام جمعه بروجرد, تشییع شهدای غواص عزم راسخ ملت ایران را به دشمن نشان داد,امام جمعه بروجرد,نماز جمعه,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 411 تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 1:17

لوریس چکناواریان، آهنگساز بزرگ بروجردی، اجرا در بروجرد از آرزوهایش است...

زندگی نامه چکناواریان

 

 

لوریس چکناواریان (به ارمنی: Լորիս Ճգնագորյան) (زاده۱۳۱۶/۱۹۳۷-بروجرد-) آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی است.

او بیش از ۷۵ اثر شامل سمفونی، اپرا، موسیقی مجلسی، کنسرتو برای پیانو، ویلن، گیتار، ویولن سل و پیپا، موسیقی باله، آثاری برای گروه کر، یک رکوئیم، و یک اوراتوریو و بیش از ۴۵ موسیقی فیلم ساخته‌است.

چکناواریان از سال ۱۹۸۹ (میلادی) تا ۲۰۰۰ رهبری ارکستر فیلارمونیک ارمنستان را برعهده داشت و بیش تر در ارمنستان به سر می‌برد. به مدت ۳ سال (۹۳-۱۹۹۱) نیز برای اجراهای خیریه با این ارکستر در وین بود.

وی در سال ۱۳۸۴ یک کنسرت با همکاری شهرام ناظری و با اجرای ارکستر بزرگ کومیتاس ارمنستان اجرا کرد که در سال ۱۳۹۰ توسط انتشارات آوای باربد با نام کنسرت شهرام ناظری و لوریس چکناوریان منتشر شد.

محتویات

·         ۱ زندگی و فعالیت هنری

·         ۲ آثار

o    ۲.۱ موسیقی فیلم

·         ۳ پانویس

·         ۴ منابع

·         ۵ پیوند به بیرون

زندگی و فعالیت هنری

لوریس چکناوریان از ارمنی‌های ایرانی و زاده بروجرد استاو در ابتدا وارد دبیرستان فیروز بهرام شد و سپس تحصیلات موسیقی خود را از سال ۱۳۳۲ در هنرستان عالی موسیقی آغاز کردمدتی بعد به وین عزیمت نموده و تا سال ۱۳۴۰ در فرهنگستان موسیقی این شهر به تحصیل آهنگسازی و رهبری ارکستر اشتغال داشت. سپس به ایران بازگشت و ضمن تدریس در هنرستان عالی موسیقی و ترتیب دادن نمایشگاهی از سازهای ملی در انستیتو گوته تهران، تصدی صداخانه ملی هنرهای زیبای کشور را عهده دار شد.

چکناواریان در اواخر سال ۱۳۴۲ رهسپار اتریش شد و در سالزبورگ کار آهنگسازی را ادامه داد. دو سال بعد به آمریکا رفت و چندین سال در دانشگاه میشیگان به ادامه تحصیل در رشته‌های آهنگسازی و رهبری ارکستر پرداخت. وی در سال ۱۳۴۹ به ایران بازگشت و علاوه بر کنسرت‌هایی با ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر مجلسی رادیو - تلویزیون ملی ایران و... (به عنوان رهبر میهمان)، آثار متعددی آفرید که اکثر آنها در تالار رودکی اجرا گشت.

چکناواریان در سال ۱۳۵۱ به رهبری ارکستر اپرای تهران منصوب گردید. چکناواریان پس از انقلاب در ارمنستان اقامت گزید و در ایروان به فعالیت‌های هنری خود ادامه‌داد. وی در حال حاضر رهبری ارکستر مجلسی رودکی را عهده‌دار می‌باشد.

بزرگان موسیقی در مورد چکناواریان می‌نویسند:

آرام خاچاتوریان: " او استعدادی بزرگ است که سنن موسیقی ارامنه را ادامه داده است... یک موسیقی دان و رهبر برجسته "

کارل ارف: " هدیهٔ وی که همان قطعات هنری اوست، جالب توجه است."

لوکاس فاس: "یک آهنگساز خوب، رهبر با تجربه و موسیقی دانی واقعی."

آثار

موسیقی فیلم۱من ایران را دوست دارم (به کارگردانیخسرو سینایی)

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : لوریس چکناواریان آهنگساز بزرگ بروجردی اجرا در بروجرد از آرزوهایش است&زندگی نامه چکناواریان&بروجرد&وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 441 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 19:44

 بازتاب حضور احمد مساجدی به عنوان مربی تیم ملی والیبال ژاپن

احمد مساجدی افتخار بروجرد

 

 

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل از مجله مراحم: احمد مساجدی چندی است که کارش در تیم ملی والیبال ژاپن را به عنوان مربی آغاز کرده است. وی که چند سال در کنار ولاسکو و در تیم ملی والیبال ایران فعالیت می‌کرد حالا به چهره ای تاثیرگذار در ژاپن تبدیل شده است.

مجله “VOLLEYBALL” که هر ۶ ماه یک بار در ژاپن منتشر می‌شود و معتبرترین مجله والیبال ژاپن است در آخرین شماره خود چند صفحه را به احمد مساجدی، مربی ایرانی تیم ملی والیبال ژاپن اختصاص داده است. در بخشی دیگر از این مجله شرایط تیم ملی والیبال ایران مورد بررسی قرار گرفته است.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : بازتاب حضور احمد مساجدی به عنوان مربی تیم ملی والیبال ژاپن,احمد مساجدی افتخار بروجرد,والیبال,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 464 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 19:10

بروجرد، شهری کهن با 34 اسم

لطفا برای بزرگ شدن تصویر، تصویر را در صفحه ی جدید بارگزاری نمایید.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : بروجرد, شهری کهن با 32 اسم,بروجرد سرزمین فرزانگان,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 410 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 19:10

چند عکس از باغ پرندگان بروجرد

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : چند عکس از باغ پرندگان بروجرد&بروجرد&وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 550 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 16:00

برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی نونهالان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات استانی

 

 

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل از تربیت بدنی بروجرد:

هیئت تیراندازی شهرستان بروجرد بمناسبت سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر اقدام به برگزاری مسابقات تیراندازی انتخابی نونهالان و نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی استان در سالن تیراندازی شهید صیاد شیرازی این شهرستان نمود.این مسابقات در حضور آقای ترابی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بروجرد و مسئول محترم دبیرستان شاهد برگزار گردید که در پایان نتایج ذیل بدست آمد:
رشته تفنگ نونهالان:
مقام اول: محمدحسین خورشیدوند
مقام دوم: محمد امین نادری
مقام سوم: محمد مهدی زنده دل
رشته تفنگ نوجوانان:
مقام اول: محسن کامران
مقام دوم: امیر معظمی گودرزی
مقام سوم: سید جمال موسوی
رشته طپانچه بادی نوجوانان:
مقام اول: مهدی صارمی
مقام دوم: مهدی کامران
مقام سوم: سینا (علی) یعقوبی
مسئول برگزاری مسابقات: آقای علی نصرتی دبیر هیئت تیراندازی شهرستان بروجرد
داوران:
آقایان: رمضان ابرامی و احمد روانمرد

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی نونهالان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات استانی,تربیت بدنی بروجرد,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 413 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 15:35

آمریکایی ها در آزادی در مقابل تیم ملی ایران صف آرایی میکنند...

 

 

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل  از "ورزش سه" جمعه شب ساعت 21 اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی مقابل آمریکا، صدرنشین گروه B برگزار خواهد شد. آمریکا 6 بازی گذشته خود توانسته است با پیروزی پشت سر بگذارد و نام خود را به عنوان تنها تیم بدون شکست دور رفت سطح یک لیگ جهانی ثبت کند. برج های آمریکایی تا قبل از سفر به ایران تمام بازی های خود را در ورزشگاه های خودی انجام داده اند و همیشه امتیاز میزبانی شامل حال شان بوده است و این دیدار اولین تجربه بازی خارجی آنها و اولین حضور خانگی ایران محسوب می شود. تمام بلیت های بازی جمعه شب در عرض چندین دقیقه به فروش رفت و قطعا جو سنگین آزادی آمریکایی ها را هم دچار خواهد کرد اما چنین استقبالی از حضور در ورزشگاه نشان می دهد علاقه مندان به والیبال به تیم ملی کشورشان امید زیادی دارند و از روند نتیجه گیری آنها راضی هستند و می خواهند با حمایتی همه جانبه در مسیر این موفقیت سهیم باشند.

ستاره های آمریکایی دوشنبه شب وارد تهران شدند و از صبح سه شنبه تمرینات خود را با وزنه و انجام حرکات ریکاوری شروع کردند تا در اولین قدم خستگی را از تن بیرون کنند. تمرینات صبح و بعد از ظهر آنها ادامه دار بود تا اینکه آنها تصمیم گرفتند با ایجاد چند برنامه حاشیه ای حضور در ایران را برای خودشان راحت و خاطره انگیز تر کنند. به همین دلیل این تیم در فاصله 2 روز مانده به شروع اولین بازی خارج از خانه شان به تهران گردی و بازدید از مکان های دیدنی شهر پرداختند تا سختی سفر و تغییرات آب و هوایی را کمی به خود آسان تر کنند تا با انجام یک تمرین شاداب در روز پنجشنبه نهایت آمادگی را برای رویارویی با ایران داشته باشند.

آمریکا تیمی فوق العاده و سطح بالا است و به همین دلیل همیشه ستاره های زیادی را در تمام پست ها داشته است اما بدون شک بیشتر علاقه مندان این تیم را با نام مت اندرسون می شناسند. ستاره منحصر به فردی که در تمامی تکنیک های والیبال سرآمد است و از زمان ظهورش در والیبال آمریکا همیشه به عنوان یکی از موثرین عوامل موفقیت های این کشور محسوب شده است اما امسال هم او در فرم همیشگی اش است و توانسته با بهترین آمار دریافت و موفقیت در حمله مثل همیشه بار تیم را به دوش بکشد. البته تیم هایی مثل آمریکا هیچ وقت متکی به فرد نبوده است و تمام بازیکنان در یک تورنمنت می توانند بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند اما اندرسون را می توان در چند سال اخیر به عنوان ستاره ستاره ها نامید.

آمریکا در حال حاضر رکورد 9 پیروزی پشت سر هم در لیگ جهانی را دارد و در صورت پیروزی مقابل ایران یک رکورد جدید را در تاریخ والیبالش ثبت خواهد کرد چون آنها هیچ گاه 10 پیروزی پی در پی نداشته اند و شاید این مساله انگیزه آنها را مقابل ایران بیش از گذشته کند چرا که نقطه عطف حضور آمریکایی ها در لیگ جهانی به سال 2000 باز می گردد و اگر آنها بتوانند در بازی روز جمعه پیروز شوند کاری به مراتب مهم تر از اتفاق 15 سال پیش انجام داده اند. در حالی که آمریکایی ها بتوانند یک ست از ایران بگیردند تعداد ست های برده این تیم در لیگ جهانی به 500 خواهد رسید و این عدد بین تیم های حاضر در لیگ جهانی بی نظیر است. جان اسپراو در بین شاگردانش مت اندرسون را به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ جهانی می بیند که با عدد 74 درصد موفقیت در دریافت آماری خیره کننده را از خود به جا گذاشته است. مکس هولت که همیشه به عنوان یکی از بهترین مدافعان روی تور آمریکا محسوب می شد و محمد موسوی هم از او به عنوان بهترین دفاع دنیا یاد می کند، در رتبه دومین مدافع برتر لیگ جهانی تا هفته پنجم شده است. آرون راسل که در ابتدا به عنوان بازیکن جایگزین در تیم ملی والیبال آمریکا به میدان آمد آنقدر مثبت عمل کرد تا به بازیکنی ثابت تبدیل شد و عنوان موفق ترین اسپکر آمریکا و جهان را تا به اینجا مال خود کرد.

دو تیم ملی والیبال ایران و آمریکا تا به حال سه بار در لیگ جهانی رو در روی هم قرار گرفته اند و این بازی چهارمین دیدار آنها محسوب می شود. ایران تا حال موفق به شکست آمریکا در لیگ جهانی نشده است و بازی روز جمعه در تهران می تواند رکورد شکست ناپذیری آمریکا در لیگ جهانی را بشکند. در مجموع والیبالیست های ایرانی 2 بار توانسته اند آمریکا را شکست دهند اما هیچ از آنها مربوط به لیگ جهانی نمی شود.

ایران تا به حال نتوانسته است در مسابقات لیگ جهانی 3 پیروزی پشت سر هم را به دست بیاورد و همیشه بعد از دو پیروزی یک شکست را متحمل شده است. بازی مقابل آمریکا تمام شرایط لازم برای پیروزی ایران در سومین بازی پی در پی لیگ جهانی اش داشته باشد تا شاگردان کواچ بتوانند ضمن نزدیکی به تیم دوم، رکوردی جدید از خود در لیگ جهانی به جا بگذارند.

ملی پوشان در چند روز اخیر شاداب تر از همیشه تمرین کرده اند و بازدید از خانواده هایشان روحیه ای خاص به آنها بخشیده است و یک روز تمرین در کنار فامیل، شرایط را برای بازی با آمریکا بسیار مساعد می سازد چرا که والیبالیست ها از نظر فنی هم نشان داده اند که به پیشرفت و بلوغ تاکتیکی رسیدند و توانایی پیروزی مقابل هر تیمی را دارند.

نتایج دیدارهای ایران و آمریکا:

ایران ۲ - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۱۹۷۰)

ایران صفر - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۲۰۰۶)

ایران صفر - امریکا ۳ (جام جهانی ۲۰۱۱)

ایران ۳ - آمریکا ۲ (قهرمانان قاره ها ۲۰۱۳)

ایران صفر - آمریکا ۳ (لیگ جهانی ۲۰۱۴)

ایران ۳ - آمریکا ۲ ( قهرمانی جهان ۲۰۱۴)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

نتایج شش بازی دور رفت ایران:

آمریکا ۳ - ایران یک

آمریکا ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران ۲

روسیه یک - ایران ۳

روسیه صفر - ایران ۳

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : والیبال,تیم ملی ایران,تیم ملی آمریکا,لیگ جهانی والیبال,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 428 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 15:36

کلاس شطرنج بروجرد

به مربیگری استاد شیرزاد داودوندی

 

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم:

کلاس شطرنج بروجرد زیر نظر استاد شیرزاد داودوندی در سالن نفت بروجرد در حال برگزاری است.

این کلاسها، به صورت هفتگی در پنجشنبه ها و جمعه ها برگزار میگردد.

پنج شنبه ها از ساعت 4:30 بعدازظهر الی 6 عصر

جمعه ها از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر

مدارک لازم جهت ثبت نام:

2 قطعه عکس

فتوکپی شناسنامه

یک عد پوشه

لازم به ذکر است که این کلاسها در طول سال نیز برگزار خواهد شد.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : کلاس شطرنج بروجرد,استاد شیرزاد داودوندی,سالن نفت بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم,بروجرد, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 1427 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 13:49

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر تمامی مسلمانان، تبریک و تهنیت باد.

 

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم:

فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و ماه بندگی پروردگار خوبیها، بر تمامی مسلمانان جهان و ایران و دیار فرزانگان، بروجرد، مبارکباد.

باشد در زیر سایه ی حق بتوانیم به بهترین شکل وظایف بندگیمان را به جا آوریم.

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : ماه رمضان,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 360 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 2:28

فرمانده انتظامی بروجرد: با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد می شود.

به گزارش وبلاگ پوریا مهدوی مقدم به نقل از ایرنا:

سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگرچه دین مبین اسلام، مسافران و بیماران را از روزه معاف کرده است، اما این افراد باید از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در اماکن عمومی، فضای بیرونی غذاخوری ها و کنار جاده ها و تفرجگاه ها خودداری کنند.

وی اظهار کرد: متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی و پایانه ها با اخذ مجوز از مراجع مربوط و رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران خدمت ارائه دهند ولی سایر رستوران ها و مراکز از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: امنیت پارک ها و تفرجگاه ها توسط ماموران و یگان های انتظامی برای حضور مردم هنگام افطار و بعد از آن تقویت می شود تا روزه داران بتوانند در فصل تابستان از این فضاها استفاده کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی نزدیک افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم در سطح شهر بیشتر می شود، رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا می بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران در این راستا ضروری است.

وی رعایت حجاب و عفاف و دوری از ناهنجاری ها را در ماه مبارک رمضان ضروری خواند و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان معنویت و فضای روح بخشی بر جامعه حاکم می کند.

یک گروه پنج نفره عصر امروز برای رویت هلال ماه مبارک رمضان در ارتفاعات تپه چغا بروجرد مستقر می شود.

طبق تقویم، پنج شنبه 28 خرداد ماه نخستین روز ماه رمضان اعلام شده است.

 

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم...
ما را در سایت وبلاگ پوریا مهدوی مقدم دنبال می کنید

برچسب : سرهنگ علیرضا دلیری,نیروی انتظامی بروجرد,ماه رمضان,بروجرد,وبلاگ پوریا مهدوی مقدم, نویسنده : پوریا مهدوی مقدم porya-borujerd بازدید : 409 تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 2:17